ویسکٹومی(نسبندی) مردوں میں ایک مانع حمل عمل ہے جس میں نطفے کی نقل و حمل کو روکنے کے لئے واس ڈیفرینس ، یا منی ڈکٹ کو کاٹا جاتا ہے اور کٹ سروں کو سیل کردیا جاتا ہے۔ نطفہ اب بھی تیار ھوتا ہے ، لیکن جسم کو نہیں چھوڑتا ہے۔

ڈاکٹر خان آپ کو نفیس تراکیب کا استعمال کرتے ہوئے نسبندی کی قسم مہیا کرسکتے ہیں تاکہ اس طریقہ کار کو قطعی بے تکلیف بنایا جاسکے۔ اگر آپ کو یقین ہے کہ آپ اپنے کنبے کو بڑھانا نہیں چاہتے ہیں، یا اگر آپ کو یقین ہے کہ آپ بالکل پیدا نہیں کرنا چاہتے ہیں تو، نس ناستی مرد پیدائشی کنٹرول کے حصول کا ایک موثر ذریعہ ہے۔ واس ڈیفرینس (نالیوں کو جو منی لے کر جاتے ہیں) کو کاٹ کر اور سیل کر کے ، نسوانی نظام آپ کی جنسی زندگی سے حمل کے امکان کو ختم کرسکتا ہے۔

طریقہ کار

ویسکٹومی عام طور پر آؤٹ پیشنٹ عمل ہے جو تقریبا آدھے گھنٹے میں انجام دیا جاسکتا ہے۔ ہم علاج کے دوران آپ کو پرسکون محسوس کرنے میں مدد کے لئے دوائیں مہیا کرسکتے ہیں۔

نسبندی کے بعد جنسی
تعلقات دوبارہ شروع کرنا

جیسے ہی آپ کو سکون محسوس ہوتا ہے آپ دوبارہ جنسی تعلقات کا آغاز کرسکتے ہیں ، لیکن آپ کو بیک اپ برتھ کنٹرول کا طریقہ استعمال کرنا چاہئے

ویسکٹومی ریورسل

کسی بھی شخص کو نسی بندے کرانے میں دلچسپی رکھنے والے افراد کو اثرات کو مستقل کرنے پر غور کرنا چاہئے۔ تاہم ، کچھ مرد جو نسوانی نظام سے گزرتے ہیں ، انھیں دوبارہ شادی یا بچے کے ضائع ہونے کی وجوہات کی وجہ سے ، اپنے آپ کو دل کی تبدیلی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ان معاملات میں ، ڈاکٹر خان ویسکٹومی الٹ انجام دیتے ہیں

بازیافت

آپ آپریشن کے بعد تھوڑی دیر کے لئے ہمارے دفتر میں آرام کرسکتے ہیں۔ اس کے بعد، ہم آپ کو کچھ دن آرام کے لئے گھر بھیجیں گے۔ اس وقت کے دوران، یہ تجویز کیا جاتا ہے کہ آپ تمام سخت سرگرمیوں سے گریز کریں۔ دریں اثنا، آپ کو سنیگ انڈرویئر پہننا چاہئے۔ آپ سوجن کو کم کرنے اور کسی تکلیف کو کم کرنے کے لئے کولڈ پیک کا استعمال کرسکتے ہیں۔ کچھ دن بعد، آپ اپنی معمول کی سرگرمیاں دوبارہ شروع کرسکیں گے۔