واسوواسٹوومی میں واس ڈیفرنز کے سروں کو دوبارہ جوڑنا شامل ہے۔ اگر ڈاکٹر خان کو آپ کے آپریشن کے دوران واس ڈیفرنز میں نطفہ اور سیال نہیںملتے تو، واسوپیڈائڈائومسٹومی کیا جائے گا۔ اس تکنیک میں واس ڈیفرنز کا تعلق براہ راست ایپیڈائڈیمس سے جوڑاجاتاہے، ایک لمبی ٹیوب ہے جہاں نطفہ جمع ہوتا ہے اور ٹیسٹیکلز سے ویس میں منتقل ہوتا ہے۔

بازیافت

واسوواسسٹومیز روزانہ کی بنیاد پر انجام دیئے جاتے ہیں ، جس سے مریضوں کو اپنے گھروں میں آرام سے سرجری سے بازیابی حاصل ہوسکتی ہے۔ زیادہ تر مریض صبح کے وقت اپنی سرجری کرتے ہیں اور انہیں دوپہر کے وقت فارغ کردیا جاتا ہے۔ در حقیقت ، زیادہ تر مریض اپنے آپریشن کے تین دن کے اندر اپنے معمول کی ، غیر سخت سرگرمیوں میں واپس آ سکتے ہیں۔

ڈاکٹر خان پاکستان میں ویسکٹومی ریورسلیاواسوواسسٹومیزکے ماہر ہیں۔

طریقہ کار

مائکرو سرجری کی جائے گی اور ساخت کو بڑھانے کے لئے ایک اعلی طاقت والے مائکروسکوپ کا استعمال کیا جائے گا۔ آپریٹنگ مائکروسکوپ کا استعمال بہتر نتائج فراہم کرتا ہے ، کیونکہ یہ یورولوجسٹ کو قطر میں چھوٹے چھوٹے ٹانکے جوڑنے کی اجازت دیتا ہے تاکہ واس ڈیفرینس کے سروں میں شامل ہوسکے۔ جب مائکرو سرجری کا استعمال کیا جاتا ہے تو ، واسوواسٹوومی کے نتیجے میں 70-95 فیصد مریضوں میں منی واپس ہوجاتی ہے اور 30-75 فیصد خواتین میں حمل ہوتا ہے۔