مرد تولیدی نظام کو نطفہ تیار کرنے ، اسٹور کرنے اور ٹرانسپورٹ کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ بہت سارے ہارمون ، جن میں سے سب سے اہم ٹیسٹوسٹیرون اور (ایف ۔ ایس ۔ ایچ) ہیں ، اس عمل کو ممکن بناتے ہیں۔

مردانہ بانجھ پن کی عام وجوہات

اگر آپ اور آپ کا ساتھی ایک سال یا اس سے زیادہ عرصے تک مستحکم ، غیر محفوظ جنسی جماع کے بعد حاملہ ہونے سے قاصر ہیں تو آپ مرد عنصر بانجھ پن کا شکار ہو سکتے ہیں۔ مرد تولیدی امور کو تین بنیادی زمرے میں تقسیم کیا گیا ہے۔

ورشن مسائل کے بعد

کچھ معاملات میں ، جو نطفہ آپ تیار کرتے ہیں وہ مکمل طور پر صحت مند ہوسکتا ہے ، لیکن وہ کسی وجہ سے عضو تناسل کی نوک تک صحیح طور پر نہیں پہنچ سکتے ہیں۔ 

ورشن کے مسائل

نطفہ ٹیسٹیکلز میں پیدا ہوتا ہے ، لہذا کسی بھی نقائص یا عوارض سے آپ کے حاملہ ہونے کی صلاحیت میں مداخلت کا امکان ہوتا ہے۔ ورشن کی حالتیں موروثی ہوسکتی ہیں ، یا یہ چوٹ یا کیمیائی مادے یا گرمی کے نتیجے میں ہوسکتی ہیں۔ 

ورشن سے پہلے کے مسائل

اس میں ٹیسٹیکلز میں مخصوص بے ضابطگیوں کے بجائے مردانہ بانجھ پن کی زیادہ سیسٹیمیٹک اور ہارمونوی وجوہات شامل ہیں۔ اگر انسان کی صحت عام طور پر بہتر نہیں ہے تو انسان کا تولیدی نظام زیادہ کام نہیں کرسکتا ہے۔

 

آپ کے علاج کے اختیارات

ایک بار جب ڈاکٹر خان آپ کی بانجھ پن کی ممکنہ وجہ اور اسباب کی نشاندہی کرے گا ، توعلاج کے لئے ایک مناسب منصوبہ تیارکرے گا ، جس میں یہ شامل ہوسکتے ہیں

  • انجیکشن یا (جلد کے نیچے زیر انتظام) ہارمونز (جیسے ایچ ۔ سی ۔ جی)
  • دوائیں
  • غذائی اجزاء
  • (انٹرسایٹوپلاسمک سپرم انجیکشن) ، (آئی ۔ وی ۔ ایف) کے دوران استعمال ہونے والی ایک تکنیک (وٹرو فرٹلائزیشن میں) جس میں نطفہ براہ راست آپ کے ساتھی (یا کسی ڈونر) کے انڈے میں لگایا جاتا ہے
  • اگر آپ نے پہلے بھی نس بندی کا عمل کروایا ہے تو ، ڈاکٹر خان وسیکٹومی ریورسل کی تجویز کرسکتے ہیں۔

ڈاکٹر خان آپ کے ساتھ مل کر ایک تخصیص کردہ تندرستی منصوبہ تشکیل دیں گے جو آپ کی ضروریات ، ترجیحات اور بجٹ کے مطابق ہوگا۔

مردانہ بانجھ پن کی تشخیص کرنا

اگر یہ امکان موجود ہے کہ آپ مرد عنصر بانجھ پن کا شکار ہیں تو ، ڈاکٹر خان آپ کی حالت کی تشخیص کرسکتا ہے۔ آپ کی ابتدائی مشاورت کے دوران ، وہ ایک جامع معائنہ کرے گا اور آپ کے ساتھ آپ کی طبی تاریخ اور خدشات پر بات کرے گا۔ اس کے بعد وہ اضافی تشخیصی ٹیسٹ ، جیسے منی تجزیہ ، ہارمون کی جانچ ، جینیاتی تجزیہ ، یا الٹراسونک امیجنگ کا آرڈر دے سکتا ہے۔ اس عمل کے ذریعے جمع کی گئی معلومات کی بنیاد پر ، ڈاکٹر خان علاج کے ایک تجویز کردہ منصوبے پر پہنچیں گے۔