ویریکوسیل سکروٹم کے اندر رگوں کی غیر معمولی توسیع ہے جو خصیوں کو خون پوھنچاتی  ہیں ۔  ویریکوسیل عام طور پر وقت کے ساتھ آہستہ آہستہ برڑھتی ہے اور مرد آبادی کا تقریبا 15 فیصد متاثر کرتی ہے۔ مریضوں کی زرخیزی پر منفی اثر ڈال ڈالتی ہے ۔ وہ منی کے معیار کے ساتھ ساتھ نطفہ کی پیداوار کو بھی متاثر کر سکتی ہے ۔ در حقیقت ، بانجھ پن کے حامل مردوں میں سے تقریبا 40  فیصد ویریکوسیل سے متاثر ہوتے ہیں۔ خوش قسمتی سے ، ویریکوسیل کا موثرعلاج موجود ہے ۔

 

ویریکوسیل والے بہت سے مرد علامات کا تجربہ نہیں کرتے ہیں۔ تاہم ، ویریکوسیل انسان کو اپنے سکروٹم میں درد یا تکلیف کا احساس دلاتا ہے۔ ویریکوسیل کے نتیجے میں سکروٹم میں بھاری پن کا احساس ہوسکتا ہے۔ طویل مدت تک بیٹھے رہنے سے یہ علامات زیادہ خراب ہوسکتی ہیں۔ کھڑے ہونا ، چلنا ، ٹہلنا ، دوڑنا ، اور دیگر سرگرمیاں بھی کسی شخص کو بڑھتی ہوئی تکلیف ، درد یا تکلیف کا سامنا کرنے کا سبب بن سکتی ہیں جس کی ویریکوسیل ہو تی ہے۔ ویریکوسیل کی جسمانی علامات کا سامنا کرنے والے مریضوں کو لیٹنے سے راحت مل سکتی ہے۔

 

ویریکوسیل ویریکوز رگوں کی طرح ہیں جو ٹانگ میں ہوتی ہیں۔ ویریکوسیل مریض کی تولیدی صحت پر بہت بڑا اثر ڈال سکتا ہے اور حتی کہ خصیوں کو سکڑ سکتا ہے۔ منی کی کوالٹی میں اور منی کی پیداوار میں کمی ویریکوسیل کا نتیجہ ہوسکتا ہے۔ ان مسائل کو حل کرنے اور ان کے علاج کے لیے ویرکوسیلیٹوومی کی جاسکتی ہے۔ ویریکوسیل کے تمام مریضوں کو سرجری کروانے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ تاہم ، مرد عنصر بانجھ پن کے لئے سب سے عام طور پر سرجری کی جانے والی سرجری ہی ویریکویلیکٹومی ہے۔ اگر سرجری کی سفارش کی جاتی ہے تو آپریشن کے لیے دو سے تین گھنٹے کی ضرورت ہوتی ہے۔ طریقہ کار کے دوران ، ویریکوسیل کے لئے ذمہ دار رگوں کی نشاندہی کی جاتی ہے اور ان کو بند کر دیا جاتا ہے تاکہ ویریکوسیل میں خون کے بہاؤ کو روکا جاسکے ، اور اس طرح یہ مسئلہ ختم ہوجائے گا۔  یہ آپریشن ایک اعلی طاقت والے خوردبین کی نظری میگنیفیکشن کے زریعے کیا جاتاہے۔ بہت سے مرد ویرکوسیلیٹومی کے بعد بہتر زرخیزی کا تجربہ کرتے ہیں۔ تاہم ، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ پیش گوئی کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے ۔ تاہم ، بہت سے مردوں کو کم سے کم سرجری کی بدولت اپنے اسکروٹمز میں محسوس ہونے والی سختی اور تکلیف سے راحت مل جاتی ہے۔سرجری کے نتائج مستقل ہیں ، کیوں کہ ذمہ دار رگوں کو توڑنے کے ذریعے خون کا غیر معمولی بہاؤ مکمل طور پر روک دیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *